loading...
گراف یو
اکبر شفیع زاده بازدید : 33 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (1)

انواع طراحی لوگو و هدر پذیرفته می شود تنها اندازه لوگو یا هدر را داده تا ما برای شما طراحی را انجام دهیم

نمونه

همان طور که در تصویر نمونه مشاهده می کنید طراحی ها تقریبا حرفه ای و در عین حال شکیل می باشد پس همین الان درخواست دهید!

سوالاتی که حتما برای شما هم پیش می آید!

1. شما در ازای طراحی مبلغی دریافت می کنید ؟

جواب: خیر. تنها درخواست ما از شما عضویت است عضو شوید و درخواست دهید

2. من اندازه دقیق هدر رو نمی دونم ؟

جواب: آدرس یک هدر، که این هدر را می خواهید جایگزین آن کنید به ما بدهید تا دقیقا در اندازه آن برای شما طراحی کنیم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط MAHDI در تاریخ 1393/08/17 و 20:22 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش
تو وبت عضو شدم خیلی وقت بود دنبال وب طراح بودم که رایگان باشه
داداش میشه خواهش کنم یه لوگو ی حرفه ای برای سایتم بسازی اگه بنر بسازی که نوکرتم هستم
خیلی ممنون
موضوع وب سرگرمی تفریحی و .... اگه کمک میخوای برای موضوع برو mahdihaghipour.blogfa.com
ولی الان برای سایت
woow2015.blogfa.com
بنر میخوام مرسیشکلک
پاسخ : چشم درست می کنم و برات ارسال می کنم!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 881